Pàgines

dissabte, 23 de febrer del 2013

NOU REPTE

Ja torno a ser aquí, estic més treballadora que mai!!!!, i és que m'he proposat anar acabant les cosetes que tenia començades. Que són moltes!!!!   jejeje!
L'any passat vaig començar el BOM de Shabby fabrics, que són unes casetes moníssimes. Podeu veure l'enllaç a l'esquerra  del meu blog.
Doncs estic acabant les de gener i febrer, la intenció és avançar més depressa, i no esperar a fer-ne una cada mes. Però com que això va sobre la marxa. ja ho veurem que passarà.

De moment us ensenyo gener i febrer, a veure que us semblen?

Tinc entre mans el nou BOM de Sulky "I Love sewing", aviat us l'ensenyo.

Fins demà.


Ya vuelvo a estar por aquí, estoy más trabajadora que nunca!!! i es que me he propuesto in terminando las cositas que tengo empezadas. Que són muchas!!! jajaja!
El año pasado emprecé el BOM de Shabby fabrics, que són unas casitas monísimas. Podéis ver el enlace a la izquierda de mi blog.
Pues estoy terminando las de enero y febrero, mi intención es avanzar más deprisa, i no esperar a hacer una cada mes. Pero como esto va sobre la marcha, ya veremos que pasará.

De momento os enseño enero y febrero, a ver que os parecen?

Tengo entre manos el nuevo BOM de Sulky "I Love sewing", pronto os lo enseño.

Hasta mañana.


Gener/Enero
Febrer/Febrero












3 comentaris:

  1. Molt macos els blocs, a mi especialment el de febrer m'encanta!! :-)

    ResponElimina
  2. Guau! Que bonic que et quedarà!
    Són una monada aquestes casetes i no li falten detalls!!!!
    BSS

    ResponElimina
  3. Quina cucada de casetes. Les tobo preciosses.

    ResponElimina